hamnat lite vid sidan om

Idag har bloggen hamnat lite vid sidan om, även Powerwalken. Tyvärr!
Har haft fullt upp med jobb precis hela dagen. Började klockan 10 med städning av huset till klockan halv 2 då fick jag lunchpaus o familjen bjöd på Lomper o Pölse.Yummi! Fortsatte med de 2 rum jag hade kvar, strök lite , duschade innan familjen kom hem från affären igen med massa mat o då blev de till att laga pizza, äta o sedan lägga Agnes.
Nu ligger jag har med världens träningsvärk efter dagens styrkepass men med en gnutta ångest över att jag åt pizza, har fan inte gjort det på över ett halvår. Inte hamburgare heller o nu ska stackars jag leva på mest sådan mat hela denna veckan, men får se på saken att jag får unna mig de. För reglerna kommer bli hårdare sen när jag kör igång med träningen för att bygga muskler ordentligt!
O är min värdfamilj så bra att jag får äta tillsammans med dem, så slipper ju lägga onödiga pengar på mat, det är ju positivt.

Nu ska jag ta o lägga mig ner o kolla på About a boy! Imorgon ska jag upp tidigt för att hinna med en joggingtur innan frukost!
Godnatt ♥


Den tysta minuten som ägde rum här i Norge idag, var väldigt känslosam o totalt obeskrivbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0