Obeskrivligt tragiskt :(

Lördag. Fortfarande chockad efter gårdagens attentat mot regeringskvartalet i centrala Oslo samt skjutningarna på AUF- ungdomsläger på Utöya. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, alla tankar går till alla ni som var/är inblandade, till alla ute på utöya samt till alla anhöriga till drabbade människor.
Polisen har hittat minst 84 ihjäl skjutna ungdomar på Utöya och 7 st döda i regeringskvartalet. Det är helt helt sjukt! Fattar verkligen inte att landet jag befinner mig i är utsatt för terrordåd eller vad man nu får kalla det!
Usch Usch Usch..

I övrigt! Händer inte så mycket idag, ska bara ta de lungt. Kanske behöver hoppa in o jobba lite beroende på om mina värdföräldrar behöver hjälp med något eller inte. Annars tänker jag nog stanna i sängen under täcket  o inte göra ett skit.
Måste givetvis hinna med en powerwalk samt styrkepass också, men tar de när regnet upphör, vilket det inte hade tänkt att göra förrens senare eftermiddag!
Kärlek♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0