Sool hela dagen!

Ligger här med en kopp kaffe i handen o lyssnar på Swedish House Mafia! Mysigt värre. Bra avslut på en bra helg vill jag lova! Har bara 1 arbetsdag kvar här nu innan jag åker tillbaka till Oslo igen, med blandade känslor efter allt som hänt. Men det blir nog bra, får ju träffa alla underbara Norge vänner igen. Kärlek på dem <3

Hursom helst....
Idag har jag, ja vad har jag gjort.. åt frukost vid 9 ute på terassen i stekande sol, o tja där fastnade jag hela dagen. Så jag har faktiskt inte gjort annat än solat o ätit idag. O solande i 8 timmar utan solskyddsfaktor resulterade till en grym bränna, som mest är röd just nu! haha
Imorgon väntar som sagt sista arbetsdagen här i Grimstad  o vet inte riktigt vad som ska göras då, får se lite! men får jag tid över tänker jag jobba på färgen yttligare ett par timmar. Jag älskar att vara brun, det har ni nog förstått vid de här laget.
Äsch flummar bara...

Redface-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0