Skärgården!

Ber om ursäkt, för dålig uppdatering men har uselt dåligt med tid de senaste dagarna, o har allmänt dåligt med tid i allmänhet nu när jag är i sommarhuset i Grimstad skärgård.
Idag har vi haft full rulle  hela dagen, 69 års firande för min värdpappa så hela huset är fullt med folk allt från 56 gäster till massa serveringspersonal och kockar.
Själv har jag äntligen min första lugna stund på hela dagen. Har hjälpt till så gott jag kunnat idag samt nu ikväll har jag passat barnen. Agnes o hennes jämngamla kusin Lovisa...Har försökt få Agnes att sova i 2 timmar nu, men envis som hon är har hon inte lyckats ännu, så får springa lite fram o tillbaka...Suck!
Nu sprang jag o hämtade min värdmamma, detta hade aldrig gått för sig annars...Haha!

Sådär, äntligen lite lungt, fryser som tusan gör jag, vill gå o lägga mig snart...Men ikke de, uppe ett par timmar till, tyvärr!
Bjuder på en bild från dagens lunch med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0