Powerwalk i easytone

Söndag..
Hatar Söndagar, allt är stängd, vädret suger o jag befinner mig på ett ställe som inte ens har en klädaffär. Ja tjejer ni förstår paniken. Shoppingbehovet ökar enormt men pengarna ligger kvar på kontot o sparas, vilket är positivt!Alltid finns det något positivt med allt. Kan ni tänka er.
Så vad ska jag göra idag?
Nja, ska snart bege mig ut på en PW i mina easytone för att få igång lår, rump o vad musklerna lite mer. 1 månad kvar ungefär till jag kommer hem o börjar gym livet igen, så måste förbereda mig ordentligt.
Menar ska jag bli PT är det en fördel om man e vältränad själv o har motivationen o allt de där som krävs. Annars kommer jag inte kunna hjälpa andra.

Nej solen tittar fram, beger mig utåt nu!!
Kärlek♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0