Vi är bara Lite snyggare, Lite smartare o Lite bättre än er andra!

Oron inom mig, är lite för stor...googlar runt o det gör bara saken värre.. Borde bara släppa allt o hoppas på de bästa..Jävla skit! Ångrar mig, men ändå inte..
Suck...
Har annars haft en väldigt bra dag som började klockan 11.30 med iordning plock efter frukosten..sen kan jag inte påstå att jag gjort något sådär mer jätte vettigt  idag. Har spenderat hela dagen utomhus med min värdfamilj då vädret har varit helt fantastiskt.
Vi har solat, paddlat, badat, spelat tennis, ätit lunch o haft allmänt trevligt. En väldigt bra dag må jag säga! Nu ligger jag nyduschad i sängen o funderar på att sova, sömn är viktigt!

Kan passa på att säga att jag saknar min bästa Sanna Nyström en heeeel deeeeel!
Vi är bara lite snyggare, lite smartare o lite bättre än alla er andra. Så är det, Punkt och Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0