Äckligt trött efter städningen...

Sådär, Sjukt flitig denna Söndag vill jag lova. Har städat från klockan 1 tills nu, dvs 4 ½ timme...Men kan  inte säga annat än att min lägenhet skiner som om den vore ny, precis sådär fint som den gjorde när jag flyttade in här för nästa exakt 4 månader sedan. Oj shiit vad tiden går snabbt har bara 2 månader kvar här nu... Har ju t.om vart här längre än halva tiden, känns hel konstigt att säga det för minns så väl sista dagen hemma innan jag skulle åka precis, hur nervös jag va, hur skulle allt bli?Skulle jag trivas? skulle familjen tycka om mig? Skulle jag hitta någon att umgås med, ja det var tusen frågor o tänka sig allt löste sig o jag trivs kanon!
Jag lär mig så mycket här o växer som människa något enormt...

Kärlek♥

Fint de blev va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0