Bussresa...

Sitter på bussen nu efter många om o men( då jag höllt på missa den eftersom taxichafförena i Norge inte hittar-.-), har iallafall åkte i nästan exakt en halvtimme.Skönt att vara påväg o veta att man snart väldigt snart får träffa sina allra käraste!
Många som flyr Kalmar idag för att åka över till Öland o fira midsommar, dvs många som kommer glömma att jag fyller år imorgon för dom kommer ligga stupfulla i en buske på Öland, men äsch jag överlever nog ändå.
Själv ska jag spendera midsommarafton/min 20 årsdag i Kalmar! O som de ser ut just nu är det Poolparty hemma hos Nina som lockar mest, men ska först lyckas komma överrens med de andra 2  vad de tycker!

Bild kmr senare!
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0