Flickan med självförtroendet!

Du kommer ingen vart här i livet om du inte tror på dig själv oavsett vad andra tycker, säger o tänker om dig.
Jag som har så extremt bra självförtroende enligt många , vilket jag kan hålla med om att jag har också.. kan intyga o säga att det är faktiskt så att du kommer ingenstans här i livet om självförtroendet saknas...Allt hänger på att du ska tro på dig själv!
...
Det är så jag tänker o mitt självförtroende ligger på 110 + ....Även de dagar jag har extra många irriterande finnar, går osminkad, har en dålig dag, har mens, känner mig tjock o alla de där grejerna vi tjejer alltid stör oss på hos oss själva så ligger mitt självförtroende alltid högt då jag bestämt mig för att verkligen tro på mig själv o skita i vad andra tycker o tänker.
Stå för den du är o var nöjd med dig själv, Du kommer komma långt i livet då , tro mig jag vet!

Ansiktet har fått en hel del färg nu när jag spenderat hela helgen ute och utan smink!
Naturligt vacker...Enligt sig själv!
(Dagens outfit, Virkat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0