Full rulle, 2 dagar kvar!

Mums!
Har precis satt i mig kvällsmat blev 1 av mammas hemma gjorda knäckebröd som bara innehåller nyttigheter ,frukt/ nötter o en flaska vatten! Bra grund nu innan jag ska köra mitt 3dje o sista styrkepass för dagen!
Har jobbat massor idag, började klockan 6 med att ta hand om Agnes, laga frukost, klä på henne o sådana grejer. Skickade iväg henne till skolan som vanligt vid halv 8 och efter de åt jag frukost, tränade och gick o la mig och sov 1 ½ timme och det var riktigt välbehövligt.
Vaknade till ,tvättade, strök åt en frukt o drack lite vatten innan jag begav mig ut för att rensa lite ogräs...o där satt jag i 3 ½ timme kändes bara som jag suttit där i 1 ½, men det sägs ju att tiden går fort när man har "ROLIGT" haha.
Gav upp efter dessa timmar ute då solen stekte o de va allt för varmt, gick istället  in gjorde mig iordning och lagom till de kom min värdmamma hem, vi snackade lite innan jag sprang till affären för att handla lite mat, hittade riktiga fynd i Bunnpris idag. Bra bra!
O så i eftermiddag har jag lagat mat åt familjen, suttit barnvakt o lagt Agnes samt städat, tvättat o plockat fram allt jag ska ha med i helgen...Känns som om jag ska vara borta 14 dagar, så myckelt som jag packat-.-!
Nu är jag förbaskat trött ska ni veta!

Morgondagen är lika intensiv den, blir tidig uppstigning, städa, tvätta, stryka, rensa ogräs, hinna springa bort till CC vest o köpa balgrejer och packa.
Kvällen blir dock trevligare då Jonathan kommer på besök, som jag sa igår: Trevlig pojk de där!och han e ju så fruktansvärt lik Robert Pattionson ;) haha

Shiit vilket långt inlägg!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0