Klar!!!!!!

Sådär nu har jag varit flitig för idag!
Har städat i ca 5 timmar o varenda litet hörn, så nu jädra hoppas jag dom blir nöjda.
Tänkte stryka lite snart också, men måste vänta på att alla kläder ska torka riktigt ordentligt först, kan bli lite små knepigt annars!
Mätt som fan är jag också, efter ätit de mest äckligaste/halvgodaste jag någonsinn ätit, kan inte säga att de va äckligt men samtidigt inte gott för konsistensen var vidrig...o namnet låter ännu vidrigare..Fiskbullar liksom? Usch eller tja jag vet inte helt enkelt. Grönsakerna va iaf goda(A)..

Vad kvällen bjuder på vet jag inte ännu riktigt. Har inte fått besked om jag ska sitta barnvakt eller inte, om jag är ledig ska jag allt ta o bege mig ut på en  lång PW, styrketräningen får då vänta då jag fort. känner av att halsen inte är på min sida. Lika bra att bli ordentligt frisk!
Dags att hoppa in i duschen!!

Kärlek ♥

3 dagar kvar , sen får jag träffa världens bästa vän <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0