Lite för mycket grejer på schemat...

Mycket som står på schemat idag. Har under största delen av förmiddagen hunnit med att städa o tvätta. Tänkte städa kontoret & bägge vardagsrummen idag också så jag inte har lika myckt att göra imorgon, och ja egentligen är jag ledig imorgon men eftersom mamma o pappa kommer hit imorgon eftermiddag så tänker jag ägna min lediga förmiddag åt att städa hela huset så jag är ledig på Fredag istället och kan spendera tid med dom när dom nu är här=).
Ska även hinna med att handla lite idag till mig själv, stryka , laga mat o sitta barnvakt...Mycket på schemat för tillfället + att jag ska på bio med Yosefine ikväll o så ska jag hinna sätta mig ner o prata med min Värdmamma om nästa vecka för det är väldigt mycket på schemat då också.
Hel galen Onsdag så att säga.... Ska bli skönt att få besök nu ett par dagar och bli ompysslad så man hinner varva ner och ladda om för en ny vecka som kommer bli minst lika jobbig som denna varit, Fast o andra sidan har jag mycket att se fram emot nästa helg också då det blir en tripp till Skövde! =)

Nee måste jobba för att hinna med allt och bli klar i tid!! Och så vill jag hinna sola lite också, sommarvärmen är här idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0