Midsommarplaner, Ja tack

Jag har de där lilla extra, de där som gör så att folk stör sig på mig. Men vet ni jag gillar att;)
Sitter ner efter att ägnat förmiddagen åt städning, skönt att sätta sig ner med en kopp kaffe o lite frukt innan jag tänkte fortsätta med tvätten. Funderar lite över planeringen inför nästa vecka..Blir jobb Måndag, Tisdag, Onsdag o Torsdag förmiddag innan jag klockan 13.30 om exakt en vecka sätter mig på bussen påväg mot Kalmar o semestern..Gud vad jag läängtar! O att de bara är 8 dagar kvar till midsommarafton o till min 20:nde födelsedag de är ofattbart.. Helt galet!

Ne dags att göra lite nytta!
Btw, tog en tablett vid 4:a inatt då jag vaknade o mådde piss men nu känner jag mig genast piggare o börja känna mig som en människa igen. Men blir ta de lungt i helgen så jag håller mig frisk till semestern! Det ända inplanerade denna helg är äta ute med Sandra o Emilia på Lördag. Koseligt!!!
Med de sagt så vet ni nu att jag är på bättringsvägen...

Tips på midsommarplaner, Ja Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0