Örtte <3

Örtte, älskar örtte speciellt när man mår som sämst iallafall halsen!
Har bara vilat idag typ, visst har arbetat lite har gjort de som behövts göras såsom dammsuga,fixa med blommor, tömma sopor, tvätta, stryka, byta vatten i akvariet o dukat bord m.m...Familjen ska ha styrelsemöte ikväll inom företaget de har så jag ska hjälpa till lite smått är tänkt, bland annat att ha hand om Agnes.

Har precis duschat o sitter o små dricker mitt örtte nu medans strykjärnet värms upp ordentligt. Känner mig väll lite fräschare måste jag påstå efter att ha gjort sig iordning lite grann , men är långt ifrån frisk så tänker hålla mig inne o strunta i träningen. Att träna när man är sjuk de vet vi alla att det inte är något vidare bra! Speciellt inte när man är så äckligt förskyld eller tja snarare ont i halsen o andningssvårigheter som jag har...
Nee ska sluta klaga o sätta igång att arbeta, ingen vila här inte!!!

Kärlek ♥
Dagens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0