Piggare=)

Piggare, mycket piggare...Ingen feber men fortfarande halsproblem dock...
Får se de så att tur att de va denna veckan o inte nästa då jag ska komma hem.
Annars, håller fortfarande på att tvätta, ska hinna stryka också innan jag börjar med maten klockan 4:a är tänkt. Får se hur långt jag hinner men målet är att allt ska vara strykt o tvättat så jag bara har lakanen kvar till imorgon! VI får se helt enkelt.
Agnes bestemor kommer hit vid halv 5 o ska umgås med Agnes. Trevligt!Så är  ledig ikväll vilket är skönt, imorgon ska jag lägga Agnes o Torsdag ska jag också sitta barnvakt!! Fredag-Söndag är familjen bortrest så då har jag hela huset för mig själv, ska bli skönt!!!
Sen nästa vecka är det storstädning som gäller Måndag-Torsdag innan jag får bege mig hemmåt för lite semester o de känns helt galet att säga att om 1 vecka fyller jag 20 :O ...Hel galet!!!

Dags att jobba!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0