Shopping is the shit!

Har inte handlat något nytt på väldigt länge, och då menar jag på väldigt väldigt länge!
Men äntligen äntligen hittade jag ett par höga hotpants shorts för endast 99:- kan man låta bli? hm..Nej! och kan ni tänka er att jag köpte dom på barnavdelningen också..Sålänge man fortfarande kan fynda på barnavdelningen då är man inte de minsta tjock,fet osv. hah! sen deffar jag och kör clean and lean dieten o det har som sagt gett resultat ,  -3 kg än sålänge..( och Mamma, jag vet att du får spelet när du läser den meningen, men lungn jag har koll på läget) haha!
Annars, har gjort allt som skulle göras idag, ska bara laga mat till familjen om 40 minuter ungefär, ska försöka få i mig något nu, blir nog stekt ägg o kycklingsallad, låter som ett vettigt alternativ!

Nya shoortsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0