suck...

Lite för trött idag...
Funderar på att gå o lägga mig en stund, ser ändå ut att börja regna vilken sekund som helst.
Har i alla fall hunnit med det som måste göras nu på morgonen, har bara strykningen kvar samt de förbannade jävla rabatterna, men om solen kommer fram sätter jag mig gärna i bikini o plockar ogräs, för då får jag bara gratis bränna på köpet! Bra där...
Dagen känns i övrigt väldigt konstig och annorlunda, Yosefine är hemma o jag har ingen som jag bara kan ringa till o fråga om vi ska ta en fika, äta mat, åka till CC , sola,ha tv chill kvällar...ja allt de där som vi brukade göra. Så allt känns väldigt tomt o ensamt, men jag vänjer mig väll snart förhoppningsvis.
Går och lägger mig innan jag deppar sönder!

Det är inget kul att va ensam utan vänner här, Jag saknar alla mina underbaringar där hemma, men 65 dagar kvar!

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0