Trevlig Kväll @SushiWok..

Kom precis hem efter en super trevlig kväll på SushiWok med Emilia o Sandra.
Dock blev det inte sushi som jag kanske utlovat i bloggen men blev en satans god nudelgrejs, Uhu så gott vill jag lova!
Tog även ett sjukt god latte till efterrätt allt detta för endast 205 kr, billigt för att äta ute i Norge så att säga.. De andra 2 begav sig in mot stan för dom skulle vidare ut på krogen men eftersom jag är en liten skit o inte fyllt 20 ännu så fick jag ta o sätta mig på bussen o bege mig hemmåt:(...Galet hårda med alla regler här, värre än hemma i Sverige ...
Men blev en lyckad kväll hur som helst o är nog lika bra att jag stannade hemma med tanke på att jag fortfarande är halvt sjuk och har en förskylning i mig, men imorgon tänker jag då sätta igång med tränandet igen för att återta formen efter 5 dagars vila..Tanken på att jag inte kunnat träna på 5 dagar är skrämmande-.- får köra 1 extra styrkepass om dagen samt 1 extra powerwalk denna vecka. Usch hur ska jag hinna allt-.-

Äckligt god mat!
Glada tjejor som fått sin mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0