En oförglömlig helg!

Har haft full rulle hela helgen...

Fredags:
Städade, gjorde iordning allt, packade o begav mig till bussen för att åka till Göteborg, byta där o åka till Skövde. Tåget va framme i Skövde kl 23.06 o då hämtade J mig på stationen och vi åkte till hans lägenhet, hängde upp balklänningen slängde oss i soffan o fastnade på några filmer som gick på tv:n, kom nog inte i sängs förrens 3 någon gång...Trevligt!

Lördag:
Tog en ordentlig sovmorgon eller tja till 9 ialla fall , fixade lite god frukost o åt givetvis framför tv:n. Va typ död så låg o halv slumrade till något program som gick.
Men vid 12 tiden gjorde vi oss iordning för att halv 1 hämtade vi upp Tea o Jimmy på stationen o begav oss mot Karlsborg. Stannade först vid skjutbanan där jag och Tea fick testa på de roligaste jag någonsinn gjort, att skjuta med en K5:a (tror den hette så) ...GALET ROLIGT VAR DET!! Fick 20/30 träffar, inte jätte imponerande men helt okej resultat för att vara första gången!
Begav oss efter detta mot hotellet och checkade in, skit mysigt hotellrum må jag säga! Packade upp lite innan J visade mig runt lite vid fästningen o berättade lite om det, var kul så man vet lite vart dom håller till o vad som är vilket!
Gick o käkade lunchsallad runt 3 på en pizzeria, grymt gott för var lite för hungrig för att klara mig till kvällen, o när salladen va uppäten så begav vi oss till hotellet igen, gick o la oss o vilade en stund vilket var väldigt välbehövligt och vid halv 5 tiden började vi göra oss iordning inför kvällens jägarbal!

Och kan sammanfatta kvällen att den va helt fantastisk, god mat ,trevligt folk, trevligt i allmänhet o bra planerat! Tackar Johannes ännu en gång för jag fick chansen att följa med.
Festen slutade runt 2 o vi däckade runt 5 , Så tja sliten är man nu! Men som jag sa en helt fantastisk kväll som bjöd på många underbara grejer! Tack särskilt till dig Johannes :)

Söndag:
Hotellfrukost klockan 9,Må äckligt illa, tillbaka till rummet, sova, duscha, sova lite till , packa åka till stationen, säga hejdå  o spendera 5 timmar på tåg/buss..o må illa lite till men äntligen gott över! Jäkla alkohol! haha
Men som sagt lyckad kväll igår!Nu dags att sova, imorgon ledigt för det är röd dag:) BRA!

2 bilder på mig o Johannes , visst va han stilig i sin uniform!
En oförglömlig helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0