Söndag, 4 dagar kvaaar!

Godmorgon!
Tog en rejäl sovmorgon till halv 11 idag. Både skönt o välbehövligt med tanke på att veckan kommer bli nästan lite för jobbig med all städning som står på schemat. Men får tänka så att det är sista gången jag städar detta hus på ett jädrans bra tag vill jag lova för på Torsdag reser jag ju hem för lite semester o när jag kommer tillbaka så ska jag till Sandoya  o spendera sommaren i familjens hus där o stanna till Augusti.
En bra sommar jag har att se fram emot helt enkelt!

Annars, Håller på att tvätta lite kläder, tänkte tvätta upp alla sängkläder, vanliga kläder o allt sånt där så slipper jag göra de i veckan, bara packningen som återstår men lite tidigt att börja med de redan kanske..Åker ju faktiskt inte förrens på Torsdag. Annars händer de inte sådär jätte mycket idag tänkte grovstäda mina lägenhet strax så det också är färdigt.
Dags för duschen!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0