Välkommna till Norge Ma o Pa!

Hallå där, Har precis varit och gått strandpromenaden för att följa mammsen o pappsen så dom hittade till hotellet sitt. Låg bara tio minuter härifrån så vart skit nära!
Hur som helst, började dagen med att städa de jag hade kvar att göra i huset, höll på i 3 timmar ungefär as tråkigt men när jag va klar gick jag ut och satte mig i solen för att jobba på färgen och oj vad brun jag blivit!
Yosefine kom hit vid 3 tiden för att umgås, käka popcorn, sola o säga hejdå, sorgligt sorgligt kommer sakna henne sinnes sjukt mycket nu, men vi bestämde att vi säger inte hejdå utan vi säger: Vi ses snart igen! Det blev liksom inte lika jobbigt då=).
När hon åkt var det bara en halvtimma kvar till mamma o pappa dök upp och gud så glad jag va över att se dem igen! och med sig hade dom massvis med mat/godis o bra att ha grejer samt min underbara balklänning jag ska ha på mig nästa LÖRDAG! Tack världens bästa föräldrar för det <3
Passade även på att visa dom runt lite i Lysaker o så satte vi oss ner på resturangen La Donne på Lysaker Brygge och pratade, åt god mat och ja hade allmänt trevligt! Begav oss sedan hem hit , fikade KiwiKaka o drack kaffe och tja nu sitter jag här o ska snart gå o lägga mig lär bli en tidig morgon imon, Men kul ska vi ha!

Kärlek ♥

Min super goda Lasange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0