Värst vad jag....

Vart är mina favoriter när jag behöver dom som mest?
Buhu! Regnet öser ner , snart dax att laga middag till familjen o sen blir de tacomys med sig själv. Tja ingen bra Fredag det inte...Som ni alla vet, ni som känner mig är jag för social som person för att sitta ensam en Fredag, men vad gör man inte i Norge när man inte har Yosefine kvar här längre , Jo man sitter ensam!
Hahha fifan vad tradigt mitt liv låter, är inte så illa som jag får de att låta kanske, men har grymt tråkigt o skulle mer än gärna spola tillbaka allt en helg för förra helgen var sååå mycket roligare kan jag lova! :)

Dags att stryka lite innan maten ska lagas, sen tar jag helg!! Sista helgen i detta huset på ett bra tag vill jag lova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0