Vart e sommarvädret??

Godmorgon, sitter här o njuter av dagens frukost som är fil med musli! Har precis skickat iväg Agnes till skolan o hunnit med att köra dagens första styrkepass.Är trött o yr som fan just nu, men det är antagligen för att jag är så förbannat trött.
Tänkte gå ut o rensa lite ogräs i rabatterna men insåg precis att det regnade så blir inget med de, inte än i all fall. Och vid 1 ska jag in till Oslo för en fika tillsammans med Jonathan, trevligt trevligt :)
Ne, får väll bege mig ut o åtminstonde göra en rabatt lite snabbt!, Jag vill bara bli klar med den skiten...Åhh nej! nu regnar det jätte mkt:/ o nu ösregnar de, så rabatterna kan glömma att bli rensade!!!

Sur över att ni har fint väder hemma....Jag vill med jobba på färgen-.-

Träningslooken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0