Arke brygge!

Har spenderat ett par timmar i eftermiddag med Emilia nere vid Arke brygge i solen, de va mycket trevligt. Va väl hemma igen runt 2 tiden, passade på att stanna vid affären o handla hem lite grejer som saknades.
Nu ligger den sista maskinen med tvätt i tvättmaskinen , den e snart klar så får springa o ta hand om de såfort som möjligt.
Ikväll blir de Våfflor med artonpluss gruppen som säkert består av massa trevligt folk, första gången jag går dit och de kan ju bli en upplevelse, ja vi får se hurdant det är.Så jag och Emilia ska försöka lösa hur man tar sig dit, jag hatar trafikanten.no , helt klart den sämsta buss sökar sidan, eller är de bara jag som är kass på det dära...
Nu måste jag faktiskt springa o göra mig iordning lite grann, ser inte vettig ut alls idag, men det ska vi ändra på nu!

SKriver när jag är hemma ingen!
Peace and love//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0