Coffetime and Muffin!

Saknar ju mitt älskade Munk and muffin café där hemma och inte bara cafét utan även utsikten rakt in på Phounehouse;) hah, så fick ställa mig ikväll och göra mitt egna lilla munk café och mitt egna tråkiga äckliga Nescafe, de smakar ju inget vidare vill jag inte påstå!, Men ja de får duga, jag lever ekonomiskt nu då jag vill spara så mycket som möjligt av pengarna jag tjänar. Och utsiken va den också sämre..En vägg liksom? Suck de e inte mycket bra nu haha.
Fast egentligen är allt bra, jag mår bra, jag e glad jag saknar givetvis er men trivs super bra. Känner mig fortfarande lite förvirrad av vad som ska och inte ska göras men jag lär mig nog snart.

Imorgon är de fredag, Skönt!
Har städ dag imorgon men bara hallen och tvättstugan som ska städas. Sen alla andra sysslor givetvis.
Imorgon kväll kommer Yosefine hit som jag nämnde tidigare, Vi ska laga Tacos och göra marängsviss ska bli mycket trevligt =).
Har även fått lite kontakt med andra au pairer här i Norge så blir träffa dom snart också. Det mesta börjar ordna till sig. De ända jag verkligen saknar e han den där snygga!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0