Det gör så ont i hjärtat <3

Det gör så ont att veta att jag behövs där hemma just nu, Att min bästa vän mår som hon gör och behöver mig mer än någonsinn, De gör så ont att veta att jag är 8 timmar ifrån henne i ett helt annat land och inte kan göra mycket annat än att stötta henne via datorn, men det är verkligen inte samma sak.
Men Simone du ska vet att även om jag är ett helt land bort gör jag allt för att du ska må bra, att detta skulle hända just nu när jag åkte är bara otur, jag önskar att jag kunde vara hemma o trösta dig för vet precis vad för situation du går igenom:(
Jag kommer hem och hälsa på om 19 dagar och då ska jag ge allt mitt stöd till dej alla 10 dagar jag är hemma och vi ska ha det super kul och ta igen alla fika, utgångar, chilldagar och shoppingrundor vi missat.

Du är min bästa vän och jag bryr mig om dej gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0