En bra Tisdag!

Har spenderat min tisdag på ett bra sätt.
Började dagen med att slänga i de sista maskinerna tvätt jag hade att tvätta samt mangla o stryka alla lakan o kläder.
Va klar med allt redan vid kvart över 10 ungefär, så då hoppade jag in i duschen o begav mig sedan bort mot stationen för att ta bussen till Snarøya för att spendera eftermiddagen med super gulliga Yosefine! Vi började med att gå till affären där vi köpte lite yoggi, frukt och kakor samt varsinn glass att äta på vägen, det var årets första glass och de blev min favorit Sandwitch, ska ju som sagt inte äta sötsaker på vardagar så valde inte så stor glass + att nu blir de inget godis på antingen fredag eller Lördag som bestraffning om jag inte kör hårdträningen imon eller torsdag. Vi få se helt enkelt.
Hur som helst begav vi oss hemmåt till henne o gick ut o satte oss på altanen, dock blev de inte långvarigt då moln kom sådär från ingenstans, men de har varit super fint hela dagen ändå för molnen försvann lika snabbt som dom kom.
Vi kollade även lite kryssningar då vi båda två känner att de skulle vara kul att se norges fina öar, vu hittade en som gick från norge - danmark och de lät ju inte helt fel, så en helg i Maj drar vi nog iväg på något sådant! vi får se vart vi hamnar;)

Annars, sitter jag mest och tar de lungt just nu, har precis lagat mat till familjen och väntar på att A ska gå o lägga sig för sen ska jag sitta barnvakt hela kvällen.
Ha de//S

Mitt o Yosefines eftermiddagssnacks i ett soligt Snarøya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0