Inspiration by BikBok!

Dagen har varit bra men intensiv. Började med morgonsysslorna som vanligt att fixa matbox till A , borsta tänderna, packa hennes ryggsäck och bädda sängarna, vattna blommorna o ja allt de där vanliga ni vet.
Blev klar med det rätt så snabbt så kände att jag fick gå och lägga mig och somna om 2 timmar igen, och det var väldigt skönt för nu är jag mycket piggare. Efter de blev de Mangla lakan och stryka alla kläder jag tvättat, tog ca bara en halvtimme de sysslorna också, så när de va klart kokade jag mig en kopp kaffe och satte mig ute i solen och spenderade 1 ½ timme där för att försöka få lite färg vilket jag också fick.. Wihu glad!..Men kom fram till att jag måste sola ryggen nästa ggn då jag e blek där o brun där fram , de ser inte riktigt klokt ut!, tro mig!

Nu har jag ialla fall precis gjort mig iordning, körde lite vårig outfit idag också, blev mycket nöjd med den kommer bild lite längre ner.
Annars så gör jag jag inte mycket vettigt just nu ska snart börja med maten som ska vara klar till 4, A o hennes kompisar kommer hit så idag bjuds det på Fiskpinnar, Potatismos och Gröna ärtor, Ingen mat i min smak direkt men de e tur att jag inte ska äta då för Jag ska laga mat här hemma med Yosefine som tittar förbi en stund senare ikväll, vet inte redigt vad vi ska laga men någon ska vi lyckas slänga ihop o så ska vi kolla Sveriges mästerkock! Mycket trevlig kväll med det helt klart trevligaste sällskapet också! E superglad att lärt känna Yosefine synd att hon ska flytta hem snart bara :( Buhu!

Nee nu måste jag pysa!

Dagens Outfit, INSPIRATION BY BIKBOK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0