Lördag!

Har spenderat dagen inne i Oslo med Yosefine!
Vi började med att ta gratisbussen ut till Ikea där dee blev att köpa en väckarklocka, batterier, skorpor och Kanelbullar. Ställde oss o käkade en av kanelbullarna innan bussen kom, hur gott som helst.
Vidare in till city där vi bestämde oss för att gå igenom Karl Johans gate, för er som inte vet är det den stora shoppinggatan i Oslo. Vi sprang in i massor av bra affärer , och som vanlig kunde jag inte hålla i pengarna, även att jag borde gjort de!
Men fick ett par vettiga grejjer köpta, En jacka, en morgonrock o 2 solglasögon, Galet nöjd men samtidig väldigt arg på mig själv att jag köpte något. Så nu blir de inte mer unna sig grejer förrens jag får lön!

Imorgon får jag se vad som händer, Emilia kanske kommer hit en sväng, får som sagt se , är de fint väder ska jag sitta ute o sola, måste fortsätta jobba med färgen!
Nu ska jag kolla klart på körslaget  och njuta av livet!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0