LördagsMys!

Lördag kväll, har varit en toppen dag..O är trött som tusan nu ikväll så lär somna gott senare!
Har precis fått i mig lite mat , jag lagade wraps fyllda med tacoröra, kände att det fick bli ett bra val till Lördagsmat även om jag typ hellre hade fetat mig med en pizza eller mc donalds. That´s Life!
Tänkte snart ta kväller men ville passa på att skriva ett blogginlägg innan då jag egentligen inte har något vettigt att skriva men bara kände för att skriva något. haha.
Kollar just nu på Postkodsmiljonären i väntan på att Körslaget ska börja, Jävla skit program men finns inte så mycket annat att välja mellan! Är iaf som sagt glad över att jag har de svenska kanalerna 1:an 2:an o 4:an!

Nej, jag bara flummar för att ha något att skriva o de känns totalt onödigt!

Min Lördagsmat!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv. Tacks så mycket, så gulligt av dig!

Maten ser förresten riktigt mumsig ut;)

2011-03-19 @ 22:03:33
URL: http://kalmarcissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0