Melodifestivalen 2011

Nu ikväll har jag suttit nere i min lägenhet och kollat melodifestivalen har ju de svenska kanalerna svt 1 och 2 samt tv4 och käkat Freia( de är den norska motsattsen till svenska Marabou) och druckit cola.
Och 2011 års vinnare blev givetvis min favorit Erik Saade!, Underbart att han vann jag tror han kmr gå långt!
Så är väldigt glad nu ikväll faktiskt.

Fick ju precis veta att A blivit sjuk igen stackarn:/, men har inte varit hemma idag, så förhoppningsvis klarar jag mig helt, snälla håll fortfarande tummarna så älskar jag er extra mycket.
Imon är de Söndag och en tråkigt söndag också, allt har stängt. Så är de nämligen här i Norge att söndagar har allt STÄNGT o då menar jag verkligen allt!
Aja, har inget mer vettigt att skriva...Bjuder på en bild!

Längtar till ikväll och till min favorit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0