Morgonsysslor och skypesamtal!

Godmorgon!
Vaknade halv 7 , kollade på mobilen och dagen började väldigt bra med ett sms från Sverige:) Så min morgon har varit sjukt bra.
Sprang ut och hämtade posten vid 7, vidare in för att laga matbox till Agnes för hon ska på skidutflykt med skolan idag. Fixade iordning det sista på henne och skickade vidare henne till skolan vid 07:30. Efter de plockade jag iordning i köket, vattnade lite blommor samt bäddade alla sängarna.
Nu hamnade jag här, har precis fått i mig lite frukost och ska snart hoppa in i duschen göra mig iordning och bege mig ut på en liten promenad senare. Men först ska de tvättas!
Påtal om något annat hade jag nyss skype samtal med mamma, saknar henne super mycket!, Men dom kommer snart upp igen o hälsar på:)

Ja de va en lite rapport från denna förmiddag:) Skriver senare!
//S

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja visst är det outhärdligt!

Hur har du det i Norge annars? hur länge hade du planerat att stanna? såg att du har egen lägenhet, lyx ju hihi;D

2011-03-09 @ 11:57:09
URL: http://kalmarcissi.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

De är så sjukt kul :) Trivs verkligen kanon här.

Jo det är verkligen jätte bra, har hamnat i världens underbaraste familj och deras dotter är hur gullig och snäll som helst:) om jag förstått rätt är de till sommaren någon gång dom visste inte exakt hur länge, men dom åker ju till sitt sommarhus i frankrike på sommaren så de är nog därför:) Ja jag har ju det, lite lyx är de faktiskt med tanke på hur stor o fin den är:), Men de mesta är lite lyx här måste jag säga:) hehe

Hoppas allt är bra i London :)

2011-03-09 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0