Ny vecka, Fullt upp!

Sådär nu har jag fått schemat, imorgon börjar då en ny vecka full med arbete..
Men ska bli en kul vecka, då den mest kommer bestå av matlagning och att vara barnvakt på kvällarna, Så ska verkligen inte klaga, tror de kommer bli en kul och spännande vecka.
Är ledig måndag och Fredag kväll samt Hela helgen, de är något jag ser fram emot. Så kanske ska försöka planera in något kul i helgen med de andra au pair girlsen.
Vi får la se om dom också har lite ledig tid tro, vilket jag hoppas! En utgång kanske??? Ja vi får väl se!!

Hur som helst, har under de senaste timmarna bara tagit de lungt, tränat lite och tvättat.
Ska snart laga mig lite mat, har ingen anning om vad jag är sugen på, har ju börjat slarva med maten nu, vilket inte är alls bra, för dåa blir alla bara så sura på mig-.- haha!
Men jag lovar att jag ska skärpa till miig!
Nej, får väl ta och ställa mig och laga något gott, För snart börjar Melodifestivalen- Dagen efter! Intervjuer med Erik Saade, de tackar man inte nej till(A)!

Min almenacka kommande vecka:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Han är min!!!!

2011-03-13 @ 18:05:32
URL: http://sannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0