Solig dag i Huvudstaden!

Galeet fint väder här i Norge idag. Klar blå himmel och värmande sool precis hela dagen så har inte varit annat än underbart!
Och dagen har jag givetvis spenderat utomhus och inne i Oslo med Yosefine, Sandra, Elin och Emma, har verkligen varit super trevligt. Vi har sprungit i affärer och åt mat på Friday´s nere vid Arke Brygge...Och för er som inte vet vad Arke brygge är så är det ett ställe som är väldigt populärt när det är fint väder då dom har massa uteserveringar och det är fantastiskt mysigt ställe.
Så kan verkligen inte säga att jag har haft en super mysig dag!!
Och givetvis kunde jag inte låta bli att handla något, så med mig hem fick jag (SE BILD).

Ikväll blir de kolla finalen i svenska melodifestivalen då jag har sådan tur att jag har de svenska kanalerna här. Vet inte redigt vem jag hejjar på ikväll. Men verkligen inte Sanna Nielsen!

Hoppas ni får en trevlig Lördag kväll
//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0