Städning och Kräksjukan!

Dåså, har slutat för dagen och nu är de äntligen Fredag och HELG!
Ledig hela helgen, tror jag iaf, förutom söndag kväll, men de har inte så stor betydelse.
Har varit en intensiv  men kul första vecka.Den slutade dock mindre bra....
De va så att idag  när jag kom upp på morgonen så fick jag veta att stackars A hade åkt på vinterkräksjukan...Usch stackars barn :(...O stackars mig, jag har sådan sjukt fobi för att se/höra någon spy för då börjar jag må illa själv, så de har inte varit en kul dag ska jag säga er.
Men jag hoppas innest inne att jag klarar mig och inte blir smittad, men brukar ha tur när de gäller kräksjukan. Så snälla håll tummarna för mig att jag slipper!

Annars har jag städat hela huset idag, det tog sin lilla tid så att säga, men äntligen klar med de också.
Så har jag även tvättat lite av min egna tvätt o städat iordning lite i lägenheten för ikväll kommer ju Yosefine. Ska bli sjukt gott med tacos för er som missat att vi ska äta de.

Ha de//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0