Time For Lunch!

Tog en paus i strykandet för att få i mig lite lunch, blev fil, musli och knäckebröd med Leverpastej.
Försöker ialla fall vara lite nyttig.
Snön fallar fortfarande mot marken så är inte alls pigg på att gå till affären än, får helt enkelt vänta ett par timmar till.. Är också trött som en banan, orkar knappt hålla ögonen öppna, tänkte somna om när jag skickat iväg A till skolan men kände att det fanns inte tid till det idag så fick bli att börja jobba med en gång istället, vilket leder till att jag är betydligt tröttare nu, men funderar på att ta en powernap sen när jag är klar med allt som ska göras. Håller ju på att stryka skjortor igen och jag kan inte säga annat än att jag blir så förbannad på att dom inte blir släta-.-, Tröttsamt!
Hur som helst, Ska hinna med en Powerwalk till affären, Handla och en Powerwalk tillbax, sen styrkepass när jag kommer hem och detta måste hinna göras innan klockan 7 för då kommer A o då är de barnvakt som gäller! Hinner inte skriva mer just nu, måste lägga på ett koool!

Pusss<3

Inspiration By Cute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0