Today is the start of another week

Våren närmar sig med stormsteg de känns, 3:dje dagen i rad solen lyser från klarblå himmel och jag bara älskar det. Ska snart ut o powerwalka är tanken, men först blir de vänta på att maskinen med tvätt ska bli klar, sen blir de en promenad längs arkebrygge o ut i solskenet.
Denna måndag känns väldigt annorlunda, jag känner rädslan, gråtet o ensamheten inom mig.. jag får liksom inte riktigt kläm på vad det är men mycket känns som de blivit annorlunda och då menar jag inte med jobbet för där trivs jag kanon utan mer med mitt liv allt går utför o igår rasade allt för en liten skit sak, som jag får ta skiten för nu att jag betedde mig som jag gjorde:/, ni som känner mig vet att jag har en förmåga att prata först o tänka sen...Ne jag måste bete mig och sluta vara så jävla deppad, men som sagt alla har sina dåliga dar och mina råkar vara igår o idag!
Tror mig jag lovar de kommer bli bättre så alla ni som jag vet kommer oroa er nu gör inte de det kommer bli bra, behöver bara få skriva av mig!

Annars, har jag en vecka full med jobb framför mig, idag har jag tvätt/stryk och byta sängkläders dag, helt okej! Så fick lite tid över nu medan allt tvättas för har redan gjort allt de andra.
Imorgon har jag också tvätt/stryk dag så efter jag slängt i ett par maskiner så ska jag hem till Yosefine och se hur hon bor ska bli super trevligt som de alltid e att träffa henne, hon är bäst!

Bjuder på en favorit i repris bild , Min ut o powerwalka outfit!

Livets stora gåta, ÄLSKA GLÖMMA OCH FÖRLÅTA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0