Träning och nyttigheter!

Du har jag precis kommit in från en 3 timmars lång promenad ute i solen.
Tog samma runda som igår dvs förbi CC och uträtta lite välbehövliga ärenden, sen tog jag en sjukt lång omväg tillbaka, men de bara för att få konditionen på topp igen!
Hur som helst köpte jag jogging/promenadbyxor, Träningströja, träningsvantar och pannband allt för att jag ska kunna hålla kroppen i form och må bra.
Eftersom ett gymkort här inte kostar mindre än 8700 kr typ så får jag göra det bästa av situationen, alltså träna på egen hand! Så varje dag efter jag skickat iväg A till skolan ska jag antingen ta en timmes joggingtur( även helger ) eller en 2 timmars lång powerwalk! Detta är från och med idag ett måste och jag hoppas jag kommer följa de.
Kommer även lägga till simmning i poolen 2 ggr/vecka och 2 mils cykling 3 ggr i veckan, har nämligen fått lov att uttnytja dessa grejer när jag vill.

Passade även på att handla hem lite mat när jag skulle handla och kan ni tänka er : Bara nyttigheter!
Ne nu måste jag pysa A kommer snart hem från skolan och då är de läxläsning och matlagning som står på schemat, återkommer med ett inlägg när jag slutat för dagen!

//S

Den nyttiga kosten jag köpte!
(Glömde min Smoothie på bilden, men hur som köpte två st smoothie oxå)


Mina ny inköpta träningsgrejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0