Tvätt, Fika o Sol!

Då va det redan Onsdag, veckan går snabbt känner jag. Men de blir så när man har roligt som det sägs.
Idag är de tvättdag igen, har även hunnit med att byta vatten på akvariet till fisken samt bädda sängar o byta lakan. Försöker jobba så effektivt som möjligt för att snart kunna åka in till Oslo o möta Emilia för en fika ute i solen!
Men som sagt har ett arbete att sköta först, men har bara ett par maskiner att köra, så de ska nog bli bra. Och hinner jag inte mangla idag gör jag det bara imorgon.
Hur som helst, sitter och väntar på att min frukost ska bli klar nu, gör ciabatta i ugnen Mums! till de blir de Te o en glas juice!
Bra start på dagen!

Hoppas ni får en härlig dag ni också med mycket sol o värme
Nu ska jag pysa till tvätten , dags för en ny omgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0