Vissa kallar de skönhet , Jag kalllar det Fashion!

Då va de snart kväller, har inte haft tid att uppdatera idag då jag har haft full upp hela dagen kan jag lovar er.
Men nu har jag slutat för dagen o precis fått i mig lite middag, åt kycklingsallad idag, de vara helt okej.
Har som jag nämnde i tidigare inlägg städat en del av huset idag, båda källorna så nu har jag bara en våning kvar att städa , de är den största också men de e ju fredag imon jag kan ta de lungt efterråt.
Har även varit o veckohandlat  så nu har jag mat 2 veckor framöver , de känns bra...De e så dyrt att handla mat-.-, och de är onödigt! Eller det är inte onödigt för äter man inte överlever man inte, men ni fattar typ vad jag menar(A)....

Hur som helst ska jag plocka iordning lite på rummet nu, får besök av Beatrice snart , ska bli mycket trevligt!

Vissa kallar de skönhet, Jag kallar det Fashion"
Tyck vad ni själva vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0