After beach looken...

Efter att ha städat o lite så bestämde jag mig för att gå ut i solen runt halv 11 o stanna ett par timmar för att jobba på färgen.Och så blev det också, låg ute tills halv 2 och solade ju givetvis framsidan mesta dels av tiden vilket jag inte borde gjort där jag redan är sjukt brun om man jämnför med ryggen..Men fick  lite färg på ryggen trotts allt.

Ville egentligen inte gå in utan ligga kvar men skjortorna kallade på mig och jag kände att det faktiskt var dags att göra lite nytta och jag säger då det , Tur var väll det för nu helt plötsligt började det ösregna o t.om hagla o ÅSKA?
Tja vad hände med den klarblåa himmlen kan man fråga sig!
O pga av att regnet kom förstördes ju lite av det här inlägget med tanke på att jag hade en after beach look på mig som jag tänkte visa, men fick istället sätta på mig ett par jeans o en kavaj, men det blev lika snyggt det!
Ni får bilder på båda outfit:sen!

Första , dvs After beach looken!



Andra looken, som jag har nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0