Äntligen Fredag....

Äntliigen Fredag...
Och städningen av huset är redan klar för den här veckan, underbart! Så idag har jag inte sådär jätte mycket som står på schemat  bara lite tvätt, strykning av skjortor , vattna blommor o matlagning åt Agnes.
Ska väll ta det lite lungt nu på morgonen va tänkt. Snart ska jag göra mitt morningworkoutpass o vattna blommorna så det är gjort sen blir det en paus med kaffe o Big Brother innan jag sätter igång med resten som ska göra.
Håller tummarna på att jag slipper rensa ogräs idag, det är inte mitt jobb-.- Och har fort. sjukt ont i hela kroppen...
Uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Maida

fin blogg =)

2011-05-20 @ 08:15:36
URL: http://nattstad.se/maiida
Postat av: Stina Svarar:

tack för det:)

2011-05-20 @ 09:51:24
Postat av: Jesper

Jag hoppas att du få rensa ogräs hela dagen idag ;)

2011-05-20 @ 13:00:47
Postat av: Stina Svarar:

Tack du det värmde;) haha

2011-05-20 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0