Dags för en tripp till Snarøya

Uscha Uscha Uscha vad trött jag är,  hade gärna haft helg i minst 2 dagar till men det är bara att se glad ut och acceptera läget om att det är Söndag idag..
Har hur som helst precis gjort mig iordning för att snart ta bussen o bege mig till Snarøya o hem till Yosefine, hon sov över här inatt o så bestämde vi att vi tog bussen nu på morgonen för att agera barnvakt åt hennes "aupair" barn. Dags att baka scones till frukost såfort vi kommit fram, hur gått som helst kommer det bli!!

Ja det är väl detta jag har att bjuda på för tillfället. Tar nog med mig datorn , har inte bestämt mig än!
Men bjuder på en vacker fyllebild ur arkivet sålänge! MINNEN, jag säger då de! Minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0