Ett blogginlägg tillägnat Världens bästa!

Det här blogginlägget tänker jag tillägna den bästa människan som existerar här i Norge vid namn Yosefine! Om 3 dagar flyttar hon hem och imorgon är det sista gången vi ses på ett bra tag... Det är tack vare henne jag har orkat med att vara kvar, det är henne jag umgåtts med och det är hon som välkommnat mig mest utav alla. Det är aningen jätte jobbigt att hon faktiskt flyttar hem igen men med tanke på att hon har varit här i 8-9 månader och vill göra annat nu förstår jag henne för inte ens jag hade orkat stanna så länge.
Men vill med detta inlägg tacka henne enormt mycket för hon varit en sådan bra vän och jag kan säga det redan nu att jag har skaffat mig en vän för livet!
(Och givetvis har vi bestämmt att hon ska komma ner till Kalmar sen när jag flyttat hem och göra stan osäkert tillsammans med mig, Det kommer bli galet o jag längtar redan galet mycket) :)

Tack för du förgyllt mina dagar här, Du är bäst!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0