Ett par timmar senare....

Och ett par timmar senare har jag tvättat klart, strykt klart och har bara manglingen kvar. Men dem lakanen ska tumlas först så måste vänta på att det blir klart innan jag kan börja.
I övrigt började dagen som vanligt med att skicka iväg Agnes till skolan, sen blev det städa mitt rum och tvätta , vid 10 tiden kom kocken hit för att hämta alla former som blivit kvar här sedan 17 mai o snäll som jag är bjöd jag på kaffe så blev ett litet kafferep , trevligt trevligt=)
Men klockan tickade iväg o det var dags att återgå till jobbet och träningen, slängde i ett par maskiner tvätt, körde morgonpasset i styrka innan jag sedan sprang  upp till poolen för att simma ett par längder! Underbar träning må jag säga!

Och nu har jag precis kommit hem från en 20 min lång powerwalk o passade även på att köra dagens andra styrkepass.
Fröken flitig är i farten idag igen ;)
Har även hunnit med att boka en frisörtid tills Fredag , men vet inte om jag ska avboka ...Suck kan inte bestämma mig vill inte förstöra håret tills balen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0