Fröken flitig=)

Har precis kört 2:a styrkepasset för dagen, så unnade mig en smarrig lunchsallad tyckte jag va värd det efter att nästan har fullföljt alla punkter på dagens att göra lista, har bara Handlingen o powerwalken kvar tänkte ta det runt 4:a tiden för nu tänker jag då sätta mig i soffan o kolla en bra film!
Ikväll tittar nog Yosefine in en sväng om hon får låna bilen då jag har sparat en hel tallrik till henne med desserter som blev kvar som jag fick av min värdmamma, snäll som hon är. Dock ska jag försöka att inte trycka i mig något eftersom de blev lite för mycket godsaker hela förra veckan och jag vet att Yosefine tyckte om dom så mycket därför är jag så snäll o ger henne de.

Dagens outfit & Lunchsalladen

Kommentarer
Postat av: Lisen

Den där tröjan har jag letat efter! Vart har du hittat?

2011-05-24 @ 07:27:40
URL: http://baralisen.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Hm :) typ i höstas!

2011-05-24 @ 09:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0