I väntan på tvätten!

Godmorgon sitter här med ett glas citron vatten o lyssnar på Bruno Mars- The Lazy song, bra start på morgonen om ni frågar mig!
Idag står städning och tvätt på schemat, ska städa hall, tvättstuga o min lägenhet inte sådär jätte jobbigt har desto mer att göra imorgon då hela huset ska städas.Måste även hinna med att stryka de där förbaskade skjortorna idag också.
Men just nu sitter jag bara o tar det lungt innan jag ska orka sätta igång, ögonen är så trötta att dom faller ihop vilken sekund som helst. Skulle kanske allt ta o börja med en dusch så man piggnar till? Tja det får nog bli så!

Saknar alla♥
Men snart så träffar jag alla igen!

Kommentarer
Postat av: tessan

tack! :)

2011-05-12 @ 12:03:46
URL: http://tessansrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0