Jag gillar att man ser resultat

Och då var dagen 3dje styrkepass avklarat, trött som tusan nu men fick precis i mig lite kvällsmat som blev kokt ägg o mosad banan, och nu tänker ni säkert: Öhm Mosad banan?..Tja jag har en förmåga att tycka det är lättare att få i sig en banan genom att mosa den då det är mycket godare och bättre konsistens! Testa jag lovar att ni också kommer gilla det. En annan sak ni inte vet om mig är att jag äter inte kanter på mackor heller, tja jag vet jag borde snart ta o växa upp!
Nog snackat om det..Åter till träningen!

Jag är sjukt glad att reslutat verkligen märks, att man inte behöver gå på gym o pumpa ihjäl sig utan att man med ett par enkla övningar 3 gånger om dagen kombinerat med powerwalk 30 min faktiskt kan behålla kroppen i ett okej skick, sen att jag vill bygga muskler och se lite mer vältränad ut det är något jag får satsa på när jag kommer hem till Kalmar igen o börjar på gym. Men jag är faktiskt nöjd, helt okej nöjd med resultatet som visat sig efter dessa veckor.
Jag har även ändrat på mina kostvanor till de bättre samt dricker vatten hela tiden under dagarna , Vatten är A & O det vill jag lova.

Träningsoutfiten:






Kommentarer
Postat av: Peter

Man ser att resultatet märks på dig!

Du är i riktigt fin form må jag säga :o

Och allt man kan få gjort på gym kan man faktiskt få gjort hemma också, kräver bara lite mer koncentration och disciplin ;)

2011-05-22 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0