Känslan...

Onsdag, Ovanligt pigg för at vara jag. Kanske kan vara för att jag inte gett mig på strykning/manglingen ännu, då lär helvetet rasa samman, lär gå gå lika dåligt idag som det gjorde igår.Suck...
Sitter hur som helst här med en gudomligt god latte efter att ha tränat morgonpasset och gjort mig iordning och lyssnar på enligt mig världens bästa låt för tillfället: Save tonight! Den och Me and my drum spelas hela tiden, brukar bli så att jag lyssnar sönder låtar om jag väl börjat...Typiskt mig kan jag säga er.

Förutom manglingen o strykningen idag ska jag inte göra sådär jätte mycket för Agnes ska hem till en kompis efter skolan och mina värdföräldrar ska spela golf så är ledig såfort jag gjort klart det där, men det lär ta sin lilla tid. Funderar starkt på att göra det nu strax så kan jag sätta mig ute och njuta av solen sen hela eftermiddagen, t.om äta ute på terassen också, tja vi får väl se hur långt jag kommer med den saken..
Ikväll får jag besök av Yosefine, Trevligt!
Ser ut att bli en bra Onsdag.

Jag känner mig mager, men av någon anledning gillar jag känslan av magerhet.....

Kärlek ♥

Dagens outfit:
Bikbok
H&M
JFR



Kommentarer
Postat av: Jesper

Du är den vackraste kvinnan som existerar :)

2011-05-05 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0