Långklänning <3

Tisdag, Har inte gjort mycket vettigt idag.
Efter att ha fixat frukost , gjort matpakke, gjort morgonsysslor och skickat iväg Agnes till skolan gick jag ner till mig och tog ett par timmar extra sovmorgon. Det var både skönt och välbehövligt ska jag tala om! Vaknade runt 11 igen då jag gjorde mig en latte och bara satt o njöt av livet tills det var dags att hoppa in i duschen, göra sig iordning för att sedan börja stryka all tvätt.
Allt gick toppen tills jag kom till de där förbannade skjortorna, kalla mig amatör, men det är förbannat svårt ska jag tala om för er och veta att man ska stryka 6 st gör inte saken bättre så har gjort alla utom 3 nu, tänkte ge mig på dom om en liten liten stund bara.
Sparar lakanen tills imorgon då jag vet att det är lika svårt att mangla lakan som att stryka skjortor så en jobbig sak om dagen räcker känner jag.

Idag får vi även besök av Agnes Mormor, ska bli trevligt att träffa henne! Så jag har fått den stora äran att laga middag till dem 2 :) Blir lax, limesås,ris o wookgrönsaker som står på schemat idag.
Och ikväll ska jag sitta barnvakt men innan dess ska jag hinna med att powerwalka o styrketräna! 
Dags att stryka!

Kärlek ♥

Dagens somriga outfit, LÅNGKLÄNNING!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0